fredag 22 februari 2008

Fula knep

Hej!
Ville så gärna att babyn skulle komma igår. Så jag tog till med alla fula knep jag kände till. Städade som en galning. Damsög och skura överallt. Flytta möbler och möblerade om. med Anders hjälp naturligt vis. Lagade potatisgratäng (färdig) och kassler till middag. Anders blev nog så le på mig att jag tvingade honom att städa badrummet och hjälpa mig med att flytta möbler att han stack ut i verkstan och skruvade cheva med drängen istället.
Testade även det mest rycktbara fula knepet för att förlossningen ska sätta igång...:) Men Pyre var bestämd, han skulle inte komma igår. Han lär nog komma precis när han själv vill.
Idag har också varit fullt upp med besök hela dagen. på förmiddagen kom P,M och O de stannade på middag. Sen nu i kväll har A,J och S varit här.
Håller på att övertala Anders att åka och titta på möbler i morgon. Tror att jag fick ett ja.
Ska gå och kontrollera det och kanske fika något, är sugen på något, men vet inte vad.
/Trucha

2 kommentarer:

Mia sa...

Herregud.. du som knappt kan röra dig... egentligen

Anonym sa...

Haha, så inte ens DET funkar. Ska se nu om det här kommentaren fastnar :)
Kram