lördag 23 februari 2008

Låg båda två.

Hej!
Ja idag var en riktigt låg dag både för mig och Anders, hade övertalat honom att titta på möbler, men det funkade inte för de som skulle visa möbeln. Sen hittade jag en finare möbel, men då var det tvärstopp, han ville inte handla någon möbel, inte ens om jag betalade. Men jag ska bearbeta honom..vill så gärna ha nytt skåp med glas i vardagsrummet, det är ju jag som får damma alla grejer ändå...
Har faktiskt inte gjort någonting idag, blåste så hemskt att jag inte vågade mig ut. Men jag var ju på affären och handlade och bara det är ett stort projekt för mig. Duscha gjorde jag med, börja lukta illa..surmjölk eller något, nej jag bara skoja.
Nu i kväll har vi besök av anders kusiner, vi spela spel och skulle mysa framför tv:n men jag tål inte vissa som sjunger, de har ungefär samma talang för sång som jag, så jag hamnade en stund här vid datorn. Men måste nog sätta mig i soffan igen och hålla benen högt, de är väldigt svullna, särskilt vänsterbenet av någon anledning.
Ha re bäst!!
/ Trucha

Inga kommentarer: