torsdag 7 februari 2008

Solen kan göra underverk!

Tjo!
Ja att vaknade och titta ut genom förnstret och se solensstrålar skimmra i snön, det är på något vis magiskt, ialla fall för mig.
Det fyller mig med kraft, det gjorde det idag ialla fall.
Damsög hela övervåningen och svettades som en gris, eftersom det är väldigt jobbigt när man har en stor kula på magen och väger nästan 90 kilo!!!
Tog en välbehövlig dusch och sen bar det av ut i det vackra vädret med hunden. Gick en ganska lån och ansträngande promenad, tränade Zeb lös också och det gick jättebra! Av många skäl måsta jag vila när jag kom hem. Anders lagade Lax och potatismos till middag, det va jättegott!
Satt och sydde en stund nu i kväll, gjorde en kudde av endel som blev över när jag gjode lapptäcket. Sen hade jag en lite disskution med Anders, något hände, för sen ville han baka med mig...vi bakade muffins...än finns det hopp för det manliga könet, lagat mat och bakat samma dag, jag måste erkänna att jag är djupt imponerad och stolt över min älskade!
/ Trucha

Inga kommentarer: