söndag 17 februari 2008

Hemma igen.

Hej!
Ja nu är jag hemma igen. flyttade hem igår, luktade lite fortfarande, men då vädrar jag och stänger dörren till köket bara. Städade ut mig ur torpet och fortsatte att städa när jag kom hem. en massa slipdamm överallt, började torka på de flesta ställen och duschade blommor, men än är det en hel del kvar. Sen va K-E ut på en tur med pojkarna och jag och E gick en promenad, med Zeb också förstås. När vi kom hem fick vi besök av M,P och O, det var jättetrevligt. Anders lagade korv och makaroner till middag. pojkarna for och spela bandy, Jag for till B-åsen en sväng och hyrde en film, den var så där, fantastic 4 ( andra filmen.)
Idag har vi varit till kusböle och grilla, pojkarna åkte skoter med K-E och E, P och A åkte trakror och skottade upp vägen. Jag och, Anders och Zeb åkte king cab. Anders föräldrar och syster kom också. Anders körde ganska fort och på guppig väg, så jag fick ont i magen. Vilade när jag kom hem, men har haft molande värk och värkar sedna dess, det får gärna hända nu, men det är säkert bara förvärkar. Var till stan och lämnade pojkarna och hämtde tjejerna. Var till syrran och fick min present också. En såndär bok som man gör själv, kommer ej på vad de heter nu.
Skulle titta på Wallander nu, men det är ju ett uppehåll för nyheterna så då passa jag på att skriva här. Men nu kanske det är på gång igen, filmen alltså. :)
Ha det bäst!
/Trucha

1 kommentar:

Mia sa...

Huvva... förverkar låter läskigt. Jag blir nervös:)