tisdag 26 februari 2008

Fynda 70%

Hej,
Igår var det en lugn dag, förvärkar och sådant så klart, men inget speciellt hände denna dag. Hade tid hos barnmorkan 15 i svensta. Anders fick skjussa mig. Vi åkte lite tidigare och var på byggvaruhuset och fyndade 2 st lampor på 70% rea, köpte även dörrlås och hantag till barnkammaren.
Allt va bra med pyre, men barnmorkan va yr som vanligt började med att fråga hur länge jag gått över, har inte datumet satt förrän på fredag.
Bjöd Anders på mat på Draupner eftersom han skulle mjölka och vi inte hunnit laga någon mat annars.
Sen på kvällen gick jag till Orrgården för att möta J. Det var skönt att promenera.
Idag har varit en trött dag, har mest vandrat runt i huset mellan sängen och köket, sovit middag 2 ggr. Var uppe mellan 1 och 3 i natt som var, undra om det beror på det...
Nu börjar House när som helst, så tack för i kväll :)
/Trucha

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, vi har inte alltid så lätt att bestämma oss. Ibland får man ny inspiration, ibland kör man på gamla beprövade recept. Den här veckan har vi ätit: Måndag: Potatissallad med sockerärter, rädisor och persilja med rökt lax till.
Tisdag: Sushi.
Igår åt jag köpt matdosa på jobbet och Fredrik åt säkert korv eller köttbullar :P I kväll ska vi woka. I morrn vet jag inte. Hur gör ni då?