lördag 9 februari 2008

Planerad dag.

Hej!
Igår hade jag en helt planerad dag. Ja förutom att jag sov väldigt länge...till 10.30. Sen var det frukost och Anders skjussade mig till stan, han skulle kolla på någon slipmaskin, som tyvärr ej fanns och så storhandlade vi. Sen släppte han av mig hos M.
Vi gick på stan och åt även en god kina middag. Sen åkte vi mot Oviken, hon lämnade mig hemma för att komma tillbaka senare för att titta på Let´s dance, har blivit lite av ett fredags nöje..faktiskt har det varit Anders som har varit mest intresserad, han gillar att tävla mot juryn med att sätta poäng =)
Hade ganska ont i ryggen på kvällen och har sovit lite knackigt i natt, men det är väl bra att vänja sig iför vad som komma skall. =)
Idag har jag hittils varit fast vid datorn för att gå igenom vad som ska slängas och vad som ska sparas, hårddisken varnade för att den är full....
Sen blir det kalas uppe i gårn...avlägger en rapport om det senare.
/Trucha

Inga kommentarer: