tisdag 5 februari 2008

Lurad

Tjo!
Ja jag blev nog lite lurad av vårat ofödda barn igår. Vaknade på natten och hade samandragningar/ värkar, inte jätteonda, men helt klart kännbara. Sen höll det på så nästan hela dagen, så jag täkte att nu är det dags, om någon timme så lär det bli värre och vara dags att fara på bb. Men nej så blev det inte, mot kvällningen avtog det och idag är det bara mycket svaga känningar. Så Pyret bestämde sig för att vänta ett tag till och det är ju 24 dagar kvar till beräknat datum. Men lite lurad blev jag i alla fall...
Att handla mat är bland det tråkigaste och jobbigaste jag vet, men jag gjorde det i alla fall idag! applåder för mig...=)
Lagade mat också, cili con carne. och nu har jag ont i ryggen och tycker lite synd om mig själv igen...
Ska ta mig i kragen och göra något vettigt, gå ut med hunden kanske...

Vi hörs!

Inga kommentarer: