onsdag 20 februari 2008

Handla eller icke handla

Hej!
Igår var en seg och jobbig dag, ingen energi alls. Mest strosade runt och vilade. Insåg att en inhandling måsta göras, det ekade i kylskåpet, någon middag måsta också göras, så jag frågade Anders vad han ville göra. Han lagade mat, hamburgare och strips. Så då var jag ju tvungen att handla. Men som tur var kom M förbi och erbjöd sig att hjälpa mig. Underbart!!
Sen var jag faktiskt ute och gick med Zeb och J. Tittade på House så klart, bästa pogramet nu, tycker i alla fall jag.
Idag har energin varit bra. Klev upp ganska tidigt och dona på. Försökte fixa klart med idiotkassan, men det var inte folk på plats så jag fick vänta. For till barnmorskan på koll, allt va bra. E ringde och ville komma och hälsa på. Det tyckte jag lätt bra. Så hon kom hit. Jag tror att jag fick till alla papper till försäkrins/ idiotkassan och skickade iväg, vi var ute och gick en sväng med. Lagade taco till middag. Sen slocknade jag en sväng på sängen. For upp till Fjösåsen och uppvakta lite gran i förskott... mycket trevligt!
Men nu är det läggdags för länge sedan.
Kram /trucha

Inga kommentarer: