söndag 19 oktober 2008

En hel natt!!

Japp det otroliga har hänt!! Erik har sovit en hel natt för första gången i sitt liv!! Från halv tio till sex på morgonen!! Underbart!! Då kunde man utan problem stiga upp vid halv sju..var liksom så gla!! Annars har det inte blivit mycket gjort hemma, va ju tänkt att röja ur skrubben..men han bara börja så vakna Erik efter sin middags sovning och sen va det kört..han vill inte va ensam..sitter på golvet och leker..kan gå bra en stund..men ser han att man går eller man går förbi..då e det kört. Provmåla en liten vägg i sovrummet, det kommer inte att bli super..eftersom vi inte kommer att lägga ner någe förarbete...men det kan inte bli värre än va det e och såg helt ok ut, måste ju måla en gång till...men det blir i slutet av veckan och när jag införskaffat roller...
Glömde nog att berätta att jag och grannen Malin + hennes Alfred va på morgon promenad igår..mycket behövligt och skönt, bara ner till travet och hem, men det va i alla fall något. Tänkte göra samma idag, men Malin hade annat för sig och så dog lusten ut för mig..men det e på g..ska inte få gå många dagar i mellan nu. Zeb va så klart med och han behöver det!
For till stan på eftermiddagen och åt på pizzeria (nyttigt:P) sen for vi till Monica och hjälpte henne med labbrapport...hoppas att vi hjälpte i alla fall:P Efter det va hon barnvakt åt Erik...och jag & Anders vi.........gick på bio!! Såg Steph brothers, Anders tyckte det va en skitbra film..jag tyckte också den va bra...men lite låg humor ibland:P Tack så mycket Monica!!
Vi e nyss hem kommen och nu ska jag sova. För i morgon och på tis ska jag jobba som personlig assistent i månsåsen:)
På åter seende!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hjälpte mig jättemycket emilia! Utan dig hade jag fortfarande inte kommit nån vart....å erik va supersnäll under tiden jag satt barnvakt,han somnade ju :)
/ Monica