måndag 13 oktober 2008

Hm..svammel..

Ja på lördag va det inte mycket mer som hände..Jag åt middag med mamma, syrran och Håkan på stan, sen for de en sväng till, hem till Angeline, jag hämtade pojkarna och de ville äta på Max, därefter bar det av hem...

Söndagen ja umgicks vi med varandra åt lunch och sen skulle mamma och Håkan fara och då kom pojkarnas mamma med:P

Jag och Erik vi höll på att packa och dona för att kunna fara till järvsö. Men kom nog inte iväg förrän 17...åt på vägen, det var super gott.

Komner vid halv åtta. Det e svårt att förklara vilka vi hälsa på , så jag säger vänner som fick barn den 6 sep...han va så söt, hur mycket hår som helst..lägger kanske ut bilder sen:P

Va kul att se att Jocke, (han e autistisk och har varit hos oss lite förut, e fosterson till Anders.E)blivit så stor..han drar på längden och har även fått lite kropp..va så smal förut...

Ja vi sov över där tills på måndag morgon...och det va trevligt från att vi for ditt tills vi skulle fara hem..började tjafset igen..gick över och så när vi kom hem va det igång igen:(

Fy vad jag e le på det mesta...ge mig energi, styrka och ta bort hösten!!

Va i alla fall och hälsa på Malin lite och det va ju trevligt...idag ska jag iväg på FC med Carro..men har hunnit ångra mig hundra gånger....vet faktiskt inte om jag kommer att orka flina upp mig..visst förtår de säkert om jag inte e jättetopp..men man vill ju typ inte börja grina om någon råkar prata med en eller bara prata tråk, för det känns liksom som att det e så...Ska försöka rycka upp mig och klara av denna dag så får vi se:)

Nej, nu ska jag ta hand om min son lite;)

Kramiz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Hur är det med dig..? Låter ju inte så glatt.. Men de flesta blir väl så när sommaren försvinner, man kryper in i skalet igen och allt känns jobbigt o hopplöst. Kanske lika med a så de e därför det är som det är..? Massa kramar iallafall, så får vi ta o hitta på nåt GLATT snart! Kram

Anonym sa...

Hej gumman! jag är lite orolig över dig, du verkar inte alls må någe bra! det är bara att ringa eller komma och hälsa på, vi är för det mesta hemma! kramar

Anonym sa...

Hur är det? Hoppas du känner dig gladare snart! Är det nåt jag kan hjälpa till med? kramar i massor!

Anonym sa...

Nä, nu blir jag orolig för dig emilia...man kan ju känna sig nere på hösten, men det verkar vara mer än så för dig....:/ tänk på alla roliga grejer som kommer hända framöver! Å alla underbara vänner du har :)
/Monica

Trucha sa...

Tack alla underbara vänner!! Det blir nog bättre snart, hoppas jag. Men det e nog tjafset, ett tungt år, mycket som hänt...Anders som e..ja jag klassar det som utbränd och han själv med..men vill väl liksom inte erkänna och absolut inte gå till doktorn...hösten e min svaghet..:( Vi får höras...Kram