fredag 24 oktober 2008

Syrran/Sunsvall

Tjo!
Kom till syrran på onsdag kväll. Var många om och men innan jag for. Vill ju liksom va hemma också...Anders han tyckte att det va jobbigt, han kände det som om han drev bort oss. Men så är det inte, det e ju bäst för oss just nu och det kändes som att detta va det. Syrrans dator ville inte riktigt funka, så därav utebliven uppdatering:P
Syrran går på skolan mellan 7-16, sen tog hon på sig att jobba igår kväll. Så att vi träffa inte henne så mycket igår:P Jag tog Erik i vagnen och gick ner på stan från blåcenter. Fick gå kring krokar för att det blåste så hemskt när man gick rakt ner mot stan. Köpte ett par strumpor till Erik, eftersom jag glömt att packa ner, så hitta jag ett par vinterhandskar, som inte va allt för dyra:P Åt super go GI-lunchPause. Har inte börjat med det än..men tanken finns ju att man ska gå ner på något sätt;) Han träffa Maria lite, va lite smakråd i ett inköp av jacka, men tror att hon skulle ha klarat det ändå:P
På eftermiddagen kom Monica förbi en sväng med fika bröd och så kolla vi igenom hennes arbete och förhörde henne på lite frågor. När Jag skulle lägga Erik, vid sju halv åtta så somna jag nog först en stund:P Det va härligt!
Idag har det inte blivit mycket gjort...har diskat lite, plockat och packat. Sen e det underhållning av Erik som gäller, han e jättesvår att få och göra något själv...vet inte vad jag ska göra. Han sover ju lite på dagarna också, lite bättre va det med middagsovningen när han somna ute i vagnen. Ska ringa BVC när jag får tid och fråga vad jag ska göra, om det e normalt att han sover så lite, om hur de måltider jag ger e bra..eller om jag kan förbättra så att han står sig längre...osv..har ni några tips?
Nu är vi nere i Sundsvall: Jag, Syrran och Erik:P Ska sova hos mamma i helgen..e inte såå glad över det eftersom det e trångt och luktar rök..men, men det blir säker bra...
Vi hörs när jag kommit hem, vilket blir på söndag...
Ha en underbar helg! Kram

Inga kommentarer: