söndag 5 oktober 2008

Hur blev det nu då?

Ja..när jag ringt en gång vid åtta, halv ni och kolla att allt va ok med Erik och Karin åter sagt att hon skulle ringa om det blev något och att hon trodde att det skulle gå bra. Ja då tog jag en öl,en snapps, en liten likör skvätt...alltså inte allt på en gång:P Men nja det va liksom inge gott, likören va go..älskar ju likör 43..fast det här va hemmagjort..och inte så gott att jag ville ha mer.
De som kom va: Peter, Martin, Per och Marlen som hade med sig sin son Anton..(Marlen och han for hem vid halv nio, nio)Sara, Daniel,Ove,Anneli,Hasse, Angela,Sigis och så kom Maria en sväng...mycket trevligt folk..men det var helt enkelt helt fel dag för mig:/
På natten hade jag svårt att somna..ville helst fara och hämta Erik, men så kan man ju inte göra..varken mot han eller de som passa han...Men när jag väl somna sen..ja då sov jag som en stock och Anders med halv elva klev vi upp:P
Gjorde oss i ordning och for och hämta Erik..sen for vi och kolla efter kvigorna..men inte en skymt...så nu e vi hemma och har hållt på att plocka lite..Blev bjuden att komma och äta middag hos Karin och Paul..Anders va tveksam..så vi får se..jag hoppas:P
Ma höres!

1 kommentar:

GöLLaN sa...

Tack för dom fina orden...
Saknar diig