tisdag 21 oktober 2008

Inga fler hela nätter, men det blir väl:P

Det höll inte i sig med sovandet för Eriks del...vaknat mellan 3-5 ggr per natt:( Vilket inte e kul när man ska jobba, det va sagt att Anders skulle ta han på nätterna då..men han e för trött att det inte funka...men lite hjälp har jag fått..han har tagit upp han på morgonen. Har varit jätttekul att vara i månsåsen, e en härlig familj där! Men har varit fruktansvärt trött när jag kommit hem...Martin va på en snabb visit igår, det e trevlig:) I måra då flyttar jag in hos syrran några dagar, vi måste pausa..går inte att båda e jättetrötta och gnabbar om allt och inget. Så hoppas att Anders ta vara p riden och vilar, så ska jag också försöka hämta nya krafter. Sen får vi planera en gemensama semester. Målningen får ligga lite lågt. Anders syrra har lov nästa vecka och ville väl va här lite med Erik, och det passar ju bra, så man kan hålla på en liten stund utan att bli avbruten:P
Nej nu ska jag sova, kommer nog att låna syrrans dator, så vi hörs:P Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste betyda att du är i stan va? Skulle va gött och träffas något isf.

Kram Maria

Anonym sa...

Då kan vi ju ses nåt om ni har lust och ork :) kram