torsdag 2 oktober 2008

Torsdag hela dagen...

Natten va nästan usel...det va gnäll och grin, host och snutt från det jag la mig tills jag klev upp..men det va ju inte i galskrik i alla fall:)
Jobb mellan 8-13...Trött va jag men detgick bra:P
Anneli va så snäll och va barnvakt medans jag jobbade idag...så Anders skulle kunna ta hem djur...men det med att ta hem djur gick skit..så gissa Anders humör:/
Först åkte vi och titta på en begagnad vagn/sulky som jag köpte..den va lite sliten och små skavanker..men 300 kosta den, hon hade sänkt den från 500..så jag köpte den..e inte hundra nöjd..eftersom det va lite små saker på den som va styggt...men jag e en sån som har svårt att säga nej när jag står där med köparen och hade dessutom inte tagit med våran vagn att ha på stan...så hade den på stan och den va faktiskt jättebra att köra tycker jag:)
Så for vi på folketshus på klädutförsäljning..där blev det ett fleecregnställ och en pyjamas till Erik och en tröja till anders. En sväng på stan va vi med..apoteket..lämna bokföringen..babyproffsen. Bjöd Anneli på pizza somtack för barnvakten. Sen blev det Willys och hem...
Trött som få och hoppas på en bra natt..men det börja inge bra när vi skulle lägga han, så han e uppe nu..
Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag trodde du menade en sulky till häst först! Jag bara: "Herregud en sulky för 300! det var ju superbilligt! Då kan man ta lite skavanker":P Sen insåg jag vad du menat. Fnissade åt tanken om att dra Erik i en sulky på stan:D

Trucha sa...

det kalas så..vad jag vet i alla fall:P Allt bra med er? Hur hittar du enegi och ork till att ta hand om linnea, råttorna, hemmet och gå lyndaskurs med Aska, två ggr i veckan!? Ge mig tips!!Kram