torsdag 16 oktober 2008

Vänner!

Jag har blivit uppvaktad än en gång av en kär vän! Emma skickade mig ett chokladogram!! Tack så mycket!!
Jag är så himla glad att jag har er alla vänner!! Ni betyder oerhört mycket..själv klart e Anders och Erik nummer ett och två i min familj....men jag räknar alla mina fantastiska vänner till min familj med!! Syrran har ju också en stor plats:P
Här kommer en del citat som jag tillägnar alla mina vänner!!!
Läs och begrunda:P

Gud ger oss våra släcktingar, men tacka himlen för att vi kan välja våra vänner

Tråka inte ut dina vänner med dina problem.Berätta dem åt dina ovänner, som kommer att bli glada över att få höra dem..( detta e något jag kanske borde ta vara på nu när det e lite tufft:P)

Några berör våra liv endast en kort stund...medan andra lämnar ett intryck som stannar kvar och aldrig glöms bort.

Goda vänner är svåra att finna, svåra att lämna och omöjliga att glömma.

Det underbara med vänner, är att de kan växa separat utan att växa ifrån varandra

Tills en väns hus är det aldrig långt

Eftersom vi inte kan kalla människor utan vingar för änglar, kallar vi dem vänner

Vänskap har en speciell betydelse när du har någon med vilken du delar tårar och skratt, oro och drömmar och tystnad när det inte är tid för ord.

Vänner är som böcker du andvänder dem inte alltid, men du vet var de finns när du behöver dem.

Vänner tar fram det vackra i varandra som ingen annan söker tillräckligt länge för att finna.

Vänner är som oslipade diamanter..sällsynta och värdefulla.

Jag håller fast vid mina vänner som en girig till sina skatter, eftersom av allt det som man har fått genom visdom, finns inget större eller bättre än vänskap.

Inga kommentarer: