torsdag 9 oktober 2008

Tåoperation..

Igår var det mest tårar..prat..tårar...kan bara bli bättre:/
Sen gjorde jag mig och Erik färdig för att jag lämna Erik hos Eva när jag skulle operera tån.. Det gick bra med operationen, Erik hade sköt sig bra hos Eva..vi fick både mat och sockerkaka av Eva...min underbara extra mamma:) Sen blev jag bjuden på mat i stan av Anders..Jack rabbit slim..det va mumsigt:) Vi skjutsade in Jenny med. Sen blev det en hyrfilm..Cleaner..den va bra! Anders han hade i uppdrag att byta bandage på mig..första gången..så satt kompressen fast..och när jag tog lös den börja det blöda..ganska mycket..jag höll på att svimma..(larvigt va, när man har varit med om en förlossning:P) Sen fick anders byta igen innan vi lade oss..det blödde igenom...men va inte så fasligt ont..knarka lite alvedon:P
Idag har jag jobbat på ovikens dagis...det va roligt..lite förrvirat när jag kom..men då va Anna där med sin dotter och vis var vi skulle va...sluta två..fick då lift med grannen hem:P Sen for jag och Erik på byn, jag fick tån omlagd..och läkarn kolla på det...handla och lite sånt.
Har försökt städa lite i eftermiddag/kväll..men det va svårt..Erik va inte på humör..men fick i alla fall två rum dammsuga och skurade...I morgon ska Anders hjälpa mig med resten. Sen ska vi till åsarna och hämta korten!!!! Anders ska hämta pojkarna och så kommer mamma och Håkan..så det blir fullt hus i helegn:P
Nu har jag jävlig ont i tån:( tagit några alvedon...hoppas det verkar snart..ska kanske ladda upp lite bilder som jag lova sist:P
höres!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emilia!!
Vilka tjusiga bilder på er! Han är ju bara för söt lilla Erik, ja du och Anders oxå såklart :P Men vad har hänt med din stackars tå?? Lät inte alls kul...ajajaj!

Ha det så bra! **Kram**

Trucha sa...

Riktigt inflamerat nageltrång:( E det bara bra med er? Kram

Anonym sa...

men ajdå!! sånt kan göra så sjukt ont!! jo det är bra med oss, jag längtar till helg som vanligt, de är de där med att få ha sovmorron :) får du ha de nångång du??
ha det så bra!! KRAM