lördag 11 oktober 2008

Fredagen...

Ja igår så var det städning först..Anders hade väl ingen jättelust att hjälpa till men gjorde det till sist:P
Sen kom Maria.K och hälsa på, hon hade med sig blommor och choklad till mig!!<3 Jag blev rörd och chockad...hon sa att jag lät så sliten på telen...Jag blev i alla fall super glad och kännde att det blev faktiskt ljusare i min gråa vardag...TACK Maria!! Allt kändes faktiskt lättare sen. ..Jag och Erik for och hämta bröllopskorten i Åsarna..som nu ligger under press så att de ska bli platta:P
Mamma och Håkan hade kommit när jag kom hem. Mamma hade med sig middag:D Korv låda!! Mums!! Så vill jag ha det varje helg..att det kommer folk med blommor och mat:P Nej då blir man bortskämd..men det e väldigt uppskattat.. Anders han komenterade Marias fina gest med att det e ju tur att du har så fina vänner som fyller..där jag brister....
Anders han hämtade pojkarna igår...sen satt vi och kolla på tv, jag gjorde en mall för hur tackkorten ska va:P
Idag bär det av mot stan när Erik har ätit lunch..alla utom Anders, han har saker och göra hemma..konstigt va...
Pojkarna ska jag dumpa en stund på storsjöbadet...så ska jag, Erik, mamma och Håkan hälsa på Angelin i hennes nya lägenhet!! Ska även en sväng på stan och införskaffa lite ramar och kanske ett bröllopsalbum;)
Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det var en himla tur att det fick en sådan bra effekt:)
Kram Påre

Maria