måndag 27 oktober 2008

Hemma igen!

Blev aldrig att jag skrev igår, orka helt enkelt inte...Lördagen tillbringades till framåt halvtolv snåret hemma hos mamma, medans hon och Angeline va nerestan en sväng. Efter det bar det av mot birsta. En massa springande i affärer och endel handlande. Vid halv fyra åkte jag hem med mamma, det va hon som va trött, sen skulle Erik ha mat också. Efter det passade mamma Erik, så att jag fick gå på ikea själv! Det va underbart att få gå själv, missuppfatta inte..älskar min son..men han börjar bli så stor att han inte e lika nöjd med att bara va i vagnen:P
Ja tänker inte skriva allt jag köpt eftersom jag inte kommer ihåg riktigt och inte orkar. Sen va det några presenter till Anders som jag inte tänker skriva:P Till mig själv köpte jag ett par skor för 995:- Jag vet svindyrt, men jag måste ha riktiga skor till mina mupp fötter. Och Ecco håller väldigt länge. Var underbart att komma hem och träffa Anders!! Saknat han enormt!! Gick bra att sova hemma hos mamma. Den stora nackdelen e att precis allt man haft där måste tvättas för att det luktar rök.. Så nu ska jag snart hänga en tvätt och krypa ner.Börjar sju i morgon. Har jobbat 9-17 idag. Gick bra, va lite svettigt ett tag på eftermiddagen när vi va ute:P Gunilla ( anders syster) har varit här och hjälpt Anders med Erik. Han har jour, så han kan inte va själv med han, plus att han håller på att bli förkyld. Så Gunilla kommer i morgon och på onsdag med. Tack snälla Gunilla! Torsdag ska Anneli va här! Det e så snällt!! Men nu måste jag gå.

Inga kommentarer: