tisdag 13 maj 2008

Besök

Tjo.
I söndags var fick jag storfrämmande från Tännäs och Hacksäng. Det var Ida och Arvid från tännäs och Jocke, Annichen och Samuel från Hacksäng. Hur trevligt och roligt som hälst. Ida och Arvid hade jag inte träffat sen i höstas och Arvid har blivit såå stor och duktig!!
Vi pladra en massa, barnen lekte och Jocke fick följa och Anders och hämta en traktor:) Vilket han tyckte va jättekul:) Lagade middag så vi alla kunde äta tillsammans, ändå blev det en massa kvar.
Sen va jag faktiskt och spela bandy, som jag sagt jag skulle göra hundra gånger men inte gjort. Vi var en man kort för att få spela tre mot tre, tror jag ringde typ hela telefonboken, men det va ingen som kunde. Till sist kom Lars ( Oves lillebror) och räddade oss:) Anneli va så snäll och tog hand om Erik, han tyckte det va jättekul att titta på oss när vi kuta fram och tillbaka:)
Spelade inte så länge som de brukar, var lite lata:)
Robin, Nicke, Ullis och Hampus kom hit och Robin fixa med min data, han tycker nog att det e ett hopplöst fall;) De passade även Erik så jag kunde gå ut och seminera. Men det gick åt helvete!! En kvigjävel jag varit på förut, men som jag ej kommer in i!!:(
Det var väl söndagen det....Här kommer lite bilder från besöket:

Kramkalas!

Jocke och Erik:)

Ida och Arvid likisar:)


Jobbigt men besök:)


Sötnosen Arvid:)


Samuel springer för fult i gåstolen:)


Inga kommentarer: