söndag 18 maj 2008

Dyrt som fan!

Tja!
Glömde, eller rättre sagt förträngde att stadsreasan blev dyr som f-n. Inte någ med att jag blev grundlurad på servicegruppen. Syrran sa att alla parkerade utanför henne, så jag som hade Erik och alla gjerjer gjorde det samma ( kan inte läsa skylatar, eller fuskar i alla fall) Parkerade utanför henne, hon bor ju dessutom högst upp, så när Monica kom, ja då sa jag att hon också kunde parkera där. Så gick vi in och satt och snacka, så gick Monica till köket, hör hur hon utbrister:-ÅÅÅ NEJ!!! Vad e det!? fågar jag...kom får du se svara hon och jag går dit, fattar först inte vad hon menar, men så ser jag att hon tittar ut genom förnstret, då tittar jag med. En varsin vit lapp sitter på fönster rutan..:( Vem ska gå ut och titta? Det blir jag så Monkan kan passa Erik medans jag flyttar bilen.. 600 jävla spän:( Det blir vatten och bröd på bröllopet, men alla ni mina vänner kommer väl ändå???
Barnbidraget kommer ju i morgon som tur är, får man andvända det till att att betala P-bot?? Kommer jag i alla fall att behöva göra,men har ju bara 8 dagar på sig att betala, och då hinner det ju inte komma någon föräldrarpeng...
Igår va en segodag, tror inte att jag fick något gjort överhuvudtaget...men jag va i alla fall och spela bandy och Anneli hon passa Erik där på plats, tack!! Så motion blev det i alla fall. Det känns i kroppen idag:)
I morse, ja då klev jag upp halv sex. Skulle skjussa K-E och Jenny till stan. Och Erik han vakna och åt innan jag for. Sen fick han ligga och sova med pappa:) Fick köra K-Es L200 till stan, det e antomat...hur behagligt som helst...nu e det babymassage på schemat här näst. Ska göra oss i ordning för att hämta Ullis och Humpus 10.
Så på återseende:)

1 kommentar:

GöLLaN sa...

jo alla kan lämna kommentar.. hmm hmm knepigt att hon inte kunde lämna?! Mysko