måndag 5 maj 2008

Upptrassling....

Tja
Vi prata inte med varandra alls i söndags jag och Anders. Vilket tar enormt hårt på mig. Jag vill att vi ska prata om allt, men inte han, så nu tänkte jag att jag skulle inte pressa han helle, för det var faktiskt han som bettede sig som en skit!!! Och att ligga och försöka sova brevid varandra var ju omöjligt, gick och lade mig i Eriks rum, men tog en himmla tid innan jag somna där med..så mycket tankar. Hade precis somnat när Erik vakna och ville ha mera mat, så Anders hade hunnit ta upp han eftersom jag hade somnat hårt...sen la jag mig i sovrummet igen...


Måde fan...känner mig så ratad, lurad, skyldig och värdelös..:( Vilket patetiskt inlägg detta är....Jag älskar han ju över allt annat och vill värkligen leva mitt liv med han och gifta mig med honom. Önskar bara att vi kunde komunicera bättre och att han inte va så himla tjurig..jag gör säkert många fel jag med, men kan man inte prata om det och försöka förbättra det då!? Ett av felen är väl att jag vill prata...men det måste man ju..eller finns det något annat sätt!?
Måde fortfarande dåligt på morgonen och då prata vi inte heller, han bara hjälpte mig att visa en sak på datorn. Jag grina till och med för att jag måde så piss, Anders fråga om jag va ledsen ( vilken fråga!!!) Jag sa att det va för att Erik va så söt, men han trodde mig faktiskt inte.
Sen gick han ut och jobba och lämna mig med mina upprörda känslor och klumpen i magen...

Poa på lite inne och vänta på Monica som skulle sällskapa mig ut och gå...
Tror att Monica kom strax efter två. Vi gjorde iordning två pastasallader en med kyckling och en med skinka, mums goda blev de..:)
Sen gick vi ner på byn. Började med att besöka hälsocentralen, Erik hade inte bajsat på 6 dagar, så vi undrersökte han, men det verkade inte va någe fel, så länge han släppte gaser var det ingen fara för då var det inte stopp någonstans....
Sen gick vi på granngården och affärn, efter det blev vi bjudna på kaffe av Ove och Anneli. Ove hade bakat enormt jättegoda kakor..MUMS!! Och när vi vär där, ja då bajsade Erik en full blöja..:)
Ove följde oss när vi promenerade hem, för han skulle till Svensåsen och hämta sin cykel..Monica skjussa han från oss:)

Prata en hel del på kvällen jag och Anders...det e inte lätt...mycket missföstånd och oklarheter...men det ordnar sig väl...vi får jobba på det.
Han tycker det e jobbigt att jag tappat lite av suget och han klarar inte av att man säger kanske sen och så blir det inget...sen är det tydligen så att han tror att det beror på han och känner sig avvisad..ja karlar...tyr att vi älskar dem såååå...;)
Men han får ju inte bette sig så illa för det, för jag tyckte han betede sig illa...men vi har pratat om det och han har bett om ursäkt och försökt förklara att han mest var arg på sig själv..men då kan han ju inte straffa mig....:(

Idag har jag och Ullis varit på FC, det va tomt där utan Carro:( Maria och Tomina va inte där heller:(
Sen dega jag mest hela eftermiddagen och var ute och gick en sväng til fastgården också, ont i benhinan:(

Sötnosen innan läggning:)


Ska krypa till kojs nu. /Trucha

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att ni trasslat upp det :) Jag tror på att prata, precis som du. Men se dom där karlarna tänker ibland tvärtom.

Vad stor Erik har blivit :)