måndag 26 maj 2008

Morsdag och massage!

Tjo!
Igår var det min fösta morsdag;) Trodde att Anders gömt så jag klädde Erik så att han inte skulle missa det, med hans I love mum body;) Men det visade sig att det va onödigt för han hade redan köpt en blomma och ett kort dagen innan:) Tack så mycket älsklingar:)
Men sen måsta vi bråka lite..:( Känns som om vi bråkat om något varje dag i en veckas tid..men han säger att han varit extra trött...hoppas det beror på det...
For till Kusböle, där hans föräldrar har stuga och uppvakta hans mamma, där var alla i hans familj, även Marit och Eriks kusiner till min glädje:) Så roligt att träffa henne och barnen:) alldeles för sällan...
Sen fixa jag iordning en morsdagspresent till min extra mamma Eva och for till henne en sväng:)
Ringde även min riktiga mamma;) Hon blev glad.hon heter ju också Ewa men med W:)
Kommer bilder från kusböle en annan dag...

Idag va jag och Erik på massage, han gillade det inte alls idag, sakande nog Hampus och hade ont i magen. Nya mamman Carina kom och va med, hon verkar jättetrevlig;) Sen handla jag och for hem och fixa middag. Ove och Anneli kom med katterna som ska bo i föuset...får se om de vill göra det....Sen va jag faktiskt ut på en ganska lång promenad med Zeb, Erik och Ellenor...kul med sällskap;) Träffa Anna.B en snabbis, trevligt...ska gå upp till henne på onsdag...
Men nu e det läggdags...ma råkes;)

Inga kommentarer: