onsdag 28 maj 2008

Klänningen har kommit!!

E egentligen trött och ska sova..men skriver en snabb uppdatering:
Igår kom Jessica som jag jobba med i somras i Mörsil på besök, det va jättetrevligt:) Hon ska också ha barn i oktober:) Carro va här en sväng med:) Babblade mest hela dagen. Gjorde en idiotisk Emilia grej och skulle ha en av de nyanlända katterna att hälsa på hunden. Vilket slutade i att jag hade ont i handen ....:( Anders påpekade att man lärde sig att man inte gör så när man va två år, vilket e sant. Har helvetiskt ont och e svullen idag, inflammerat så jag får klämma och tömma på var...bläää och ajajaj.
Var och simma, men dock bara 40 längder, känner av halsen och Anders e förkyld....anneli va snäll och följde, tack:)
Idag har jag mest varit uppe på gamla pelins och hängt med Anna, Rebecka och deras barn:)
Klänningen kom dag!! Den va jättefin!! Men liten....eller jag stor...beställde en 40...men tror den e mindre...men jag ska komma i den!!! Ska göra något drastiskt åt min vikt. Sen kanske man få göra lite ändringar eftersom armarna/axelbanden va trånga...men min riktiga mamma e bra på att sy och finns säkert andra som kan hjälpa en, så har hoppet uppe!!
Var och gratulerade tvillingarna i Åbbåsen också nu i eftermiddag/kväll....Nu får det räcka..måste sova, bjuder i alla fall på en bild på kusin Tilde(kusin till Erik) Sååå söt:)
Tack och hej!!

1 kommentar:

GöLLaN sa...

Du har blivit utmanad kolla min sida oså kopierar du de o skriver i din blogg