onsdag 21 maj 2008

Efterkontroll.

Japp idag skedde det, efterkontrollen. Och egentligen va det väl inget att vara nervös för. Men det va jag och det vissade sig att någon grund hade det..nervositeten alltså. För när hon skulle sätta i spiralen så tar de tag om livmodertappen med en tång och det va inte så skönt, plus att det gick inte att sätta in spiralen, hon försökte 2 ggr men nej fick bara ont. Så det e minpiller som gäller ett tag, ska testa i alla fall, fungerar det inte skickar Carina remiss till stan så de får göra med ultraljud...
Sen efter det va vi till ute och gick med Ullis, backen runt.. Var till anneli med, vi for till Fåker för att hämta hennes katter som ska flytta hit, mest som föuskatter, men de kanske kan få bo lite inne med..vi får se...Men det va bara en katt som ville komma så det får bli en annan dag.
Anders gjorde en riktig grrr sak, han ringde när han va i föuset och sa att jag skulle seminera då. Jag som skulle var i Åbbåsen och fira Gabbe klockan 18. Men det va bara att byta kläder på både mig och Erik, gå ut i föuset och seminera, men det gick bara åt hela helvete!! Och Erik han va ledsen och skrek och grina. Sen var det att stressa in duscha och bytta kläder på Erik och få på sig något själv också iväg...Gabbe fick min Mp3 som jag andvänt två gånger och inte kunde med. Har ju en telefon som det ju typ e Mp3 på walkman telefon så då var den ju onödig...Gabbe blev jätteglad..tänk att han blivit sååå stor 12 år. Han va ju lika gammal som tvillingarna blir nu fösta gången jag träffa dem. Om man tycker det går fort med andras barn hur ska det då bli med ens egna!???
Nu må jag försöka sova, fast det känns inte som att det kommer att bli lätt pga kaffe jag drack hos Birgitta och barna....
Kram

Inga kommentarer: