lördag 26 april 2008

Ingen mässa!

Nej, jag hade ju tänkt åka till stan på bröllopsmässa idag, som Make up store ordna. Men var sååå himla trött och slut i morse att det absolut inte fans någon ork för det! Ringde dem för att kolla om det bara var smink eller mer grejer, men de svara inte så jag tänkte att nej, det skulle kosta 100:- per person och jag skulle ha med syrran, så hade ingen lust att slänga ut det när jag inte visste vad de skulle visa och inte hade någon ork. Plus att jag tyckte Erik skulle slippa stan och sitta där i flera timmar.
Istället blev det en seminering som gick sådär...kom inte igenom cervix, kändes inte riktigt brunstig heller...
Efter det tog jag tag i damsugaren och börja plocka undan, torka och fixa toan. Damsög allt utom köket och trappen innan Anders kom in och vi fikade lunch. Börja prata om han 10 pappa dagar som han vägrar ta ut, e sista chansen till veckan. Fattar inte vad problemet e. Vi har inte diskuterat saken klart än...
Damsög klart, sen tog jag på Erik kläderna och stoppa ner han i vagnen. Vi hade blivit bjuden p mat av svärföräldrarna, så jag gick dit md Zeb och vagnen. lev kvar när Anders for hem och mjölka. Tittade på många fina roliga kort på Anders när han va liten, fick även en hel del kort. Det va god mat och väldigt trevlig faktiskt...:) Gick hem och va hemma strax efter 20. Nu har jag även fått kontakt med han jag van klänningen av och tydligen hade han inte fått mitt första mail så nu är den betalad och har skickat mail och bett han att ringa mig när han fått det...håller tummarna för att det kommer att bli bra med denna klänning!!:)
Nu måste jag nu ängna lite tid åt att lägga min son...:)
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inga pappadagar? Får man inga pengar som egen företagare.