måndag 21 april 2008

Uppåt sakta men säkert.

Ja, söndagen blev seg från förmiddagen...
Ville liksom inte komma igång, sviterna efter magsjukan satt väl i.
Prövade få Anders att vilja följ med till Carro, men nej..han ville ej.
Så jag duchade och började testa kläder, det skulle jag aldrig ha gjort. Höll på att deppa ihop helt, la mig i sängen och tänkte inte kliva upp igen.
Till slut klev jag upp, hittade något att ta på mig och fixa mig och Erik iordning och for mot kövra.
Kändes mysko att köra dit utan att jag skulle jobba och med Erik..:)
När jag kom dit var Carros farbror och hans fru ( tror de va gifta..:)) där,de va ju trevliga, så det gick ju bra..:)
Efter att vi fikat tror jag vi pratade konstant i timmar....Blev bjuden på jättegod middag med..:) Hade inte vett nog att ge mig av i tid tror jag...men så sent blev det inte kvart i sju tror jag...Skulle ju på möte på Orrgården också..
Jag gillar ju så mycket att träffa nya människor, och när de visar sig vara jättetrevliga e det ju underbart!! Hade trevligare än jag haft på länge...:)
Mötet på Orrgården gick bra, jag e ju bara med och ska vara ersättare i styrelsen om någon e borta. Träffade Conny, första gången på 2 månader! Det blev ingen lång sväng, men ändå. Man har ju saknat han...och han bli lite orolig för han med, samtidigt som jag hoppades att han hittat en fin tjej.
Idag var jag fortfarande seg på morgonen. Jag följde med Anders när han skulle klippas sig, för moraliskt stöd, hans ord..:) Sen var vi till Fåker och handla. E lite le på porten, de skickade med Anders mjölkpulver för bakning när han bad om mjölkersättning...:(
Sen sms:a Monica och kolla vad vi skulle göra. Ringde upp henne och hon va på väg till Oviken, så hon skulle komma hit, vi hade inte träffas, på två veckor heller. Så hon kom hit och vi var ut och gick en bra sväng, storvägen ner till kejsarn och grusvägen hem. Jättetrevlig var det!! Ska nog gå på stan med henne på fredag..:)
Nu var det nog för denna gång tror jag..:)
Kram

Inga kommentarer: