tisdag 22 april 2008

Stängt!?

Klev upp när Anders skulle gå till föuset. Han låg på soffan och mådde inte bra. Jag tyckte att han skulle säga till Anton, men nej han skulle tjura på. Så jag tyckte att han fick ju göra det då.
När Anders kom in hade han spytt tre gånger, så ja då var det hans tur då...stackare..:(

Jag hade ju bestämt med Carro och Ullis att vi skulle på FC, tyckte jag hade en bra tid på gång, men fick stressa ändå! Glada i hågen for vi till FC, men snacka om häpna och besvikna miner , när vi skulle öppna dörren och det va stäng! Men som tur va hade jag nämnt till Carro att vi kanske skulle ta med vagnarna, så både hon och jag hade gjort det och Hampus fick åka med dem eftersom Carro har syskonvagn. Så då gick vi på fiket i Svensta och fika. Rebecka kom också och vi hade jättetrevligt!:)

Erik sov nästan hela tiden ute i vagnen, duktig pojke har han blivit, hoppas det håller i sig!

Efter svensta for vi till Carro och gick därifrån till dagis en sväng och sa hej. Därefter hände vi ute hos Carro och babblade så vi blev torra i mun, i alla fall jag. :)

De e helt underbara och trevliga människor Carro, Ullis, Rebecka, Maria och deras barn!! Så glad att jag får lära känna dem! :)
Visst säger vissa att de e bättre att ha några fåglar i en bur, än många i skogen eller något sådant... är ganska dålig på ordspråk, att komma ihåg dem i alla fall...
Men jag tycker inte att man kan få nog med vänner...:) Vissa kommer, vissa går, andra består eller hur det nu var.:)

När jag kom hem kolla jag till Anders sen gick jag på promenad med Zeb och Erik, vi mötte upp Jenny också.

Käka rester när jag kom hem, efter det hamnade jag i soffan, där jag fortfarande sitter..;) Kolla på filmen Guldkompassen, jättebra tycker jag..:) Är nog en allätare vad det gäller film och tvpogram, eller en mixare, blandare....
Har faktigst badat min lilla älskling och assisterat stora älskling också! :)
Nu e det House för hela slanten, sen blir det sängen.

Nu får det räcka med allt intressant jag har skrivit..;)
/trucha

1 kommentar:

Mia sa...

Jahaja!! Där ser man... nog fanken var det magsjuka! Då får man minsann hålla sig borta nån vecka till då.. typiskt.
Bra att du verkar frisk iaf!