söndag 13 april 2008

Stan

Tjo!
I fredags tog vi det ganska lugnt och kände mig bättre i förkylningen så var ute och gick en timme på kvällssidan i alla fall. Men jag får spunk på vår hund, vi kommer verkligen inte överrens när vi är ute och går, måste göra något åt det!!
Igår tog jag det stora steget och bestämde mig för att åka in och gå på stan, för fösta gången på över en månad!!
Men först så kom B och pojkarna, vilket var jättetrevligt att de kom, med fina kläder till Erik också. Synd att man inte hunnit träffa dem mer, pojkarna växer ju enormt!!
Ja sen bar det av mot stan. Var inte där förrän strax efter 14, men han i alla fall det mesta jag skulle göra.
Det blev en dyr dag..:) men lärorik med, nu har jag släng fram pattarna både på wedermarks, Dianas pizzeria och på Willys, men faktum e att de syns ju knappt för andra, så älskling behöver inte oroa sig över att gå på stan för att vi skämt ut han..:)
Detta blev inhandlat:
Kläder till Erik, en dress, en vårjacka, en pyjamas, en body och en tröja.
En dunväst till mamma
Strumpor, en kudde och ram till pappa, fast ramen får han på tis, med innehåll..:)
Babyvakt
Pysselprylar
Massa mat
Bjöd min panka studerande syster på middag i utbyte mot att hon hjälpte mig att handla...
Vilket var jättetur att hon gjorde, annars så hade det aldrig gått!!
Det va nog allt för stunden...
/Trucha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om det kommer i pappersvarianten, men på nätet var jag iaf med :P
Det hade gått bra med alla delar utom matten, men nåt resultat har han inte fått än.

kram kram!

Mia sa...

Eh.. du. Bra korrigering på presentationen. Men framåtanda ska det vara inte framåt anda. HATAR SÄRSKRIVNINGAR!!!! ;)
Bra jobbat på stan förresten.. du är väl numera känd som pattbruden..:)

Kram