onsdag 16 april 2008

Måndag

I måndags var vi och hälsade på Sonya som jag jobbat lite hos under hösten, för att vissa upp Erik. Blev där någon timme..Sonya hade gjort framsteg och tränade numera varje dag. Jag fick också träna lite med dem..:)

Hade packat vagnen också, för jag tänkte att Ullis kanske var hemma och ville ut och gå, men hon skulle bort, tänkte att Jessi kanske ville gå ut, men hon svara inte. Tänkte länge och väl på om jag kände någon mer som bodde i Myrviken, och så kom jag ju på att Ove och Anneli bor i Myrviken och Anneli sa ju att hon bara var hemma på dagarna. Så vi for dit och var där ett tag. Sen gick vi ut och gick runt Backen. Ska bannemej mäta med bilen någon dag hur lång det e, måste vara runt 3-4 km i alla fall, jobbig va det!

Anders hade lagat middag för länge sedan när jag kom hem och jag smakade inte änns...stackars min underbara älskling som hade försökt i alla fall.

/ Trucha

Inga kommentarer: