torsdag 24 april 2008

Ullisdag!

Japp, idag blev det en Ullisdag:)
Vi mammor som fikade i tisdags, (Ullis, Carro och Rebecka) skulle ju träffas hos Rebecka idag.
For till Ullis och parkera bilen, sen tog vi vagnarna och gick mot Rebeckas hus, mötte upp Carro på vägen. Fikade och gjorde husesyn hos Rebecka, Jätteroligt! Sen satt vi ute ett tag och babbla. Jag va lite loj, tror det beror på att jag va uppe sent igår.

När vi bröt upp följde jag Ullis hem. Vi bestämde att vi skulle ut och gå och äta middag tillsammans. så jag for hem och hämta Zeb och lite gerejer för att göra taco. Vi gick Backen runt och efteråt vilade vi lite och Ullis fixade maten. Åt så fort och det va så gott så jag fick ont i magen.
For hem efter det. Aptrött!! Det har varit en jättebra dag, Men funderar mycket på det faktum att Erik e mer ledsen direkt efter han fått mat än innan, eller ja han kan ju blir riktigt förbannad om maten kommer i tid. Det hörs verkligen som att han har ont, det måste ju va magknip, eller? Tungt e det i alla fall nu när man e trött. Hoppas jag orkar se medium i alla fall och att jag e pigg i morgon när jag och Ullis ska på stan, det blir en Ullis dag då med!!:) Med Hampus och Erik så klart!!:)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket trevligt mamma- och barnliv ni verkar ha! :)
Han kanske får magknip. Minifomdroppar kan man ge för det.. men rådfråga BVC innan du ger det.

Är ledig i morrn så vi kanske kan ta en fika eller nåt, om du har tid och lust.
kramar!