måndag 28 april 2008

Lövhög...

Tjo!
Trött som bara den hela dagen idag med. Men kom i alla fall igång till 10 idag..:)
Fick seminera om den jag seminerade i lördags, men kom inge längre idag, bara in i cervix.
Sen va vi ute och krata löv i högar, e inte klar än på ett tag, men det blir lite för var dag. Erik har börjat sova bra i vagnen utan att den rör sig hela tiden:)
Efter lunch va jag inne och fixa med lite grejer, försökte få till simmning på fredagar, och allt verkarde gå bra tills jag kom så lånt att jag skulle hämta nyckeln, där blev det stopp, då räckte det inte med HLR intyg....men det ordnar sig nog. Sen var det lite annat fix också både inne och på byn. Anders hade Erik ute själv, börja lite light med pappaledigheten..mjölkade i kväll och ska mjölka i morgonbitti, men sen ska han va ledig till nästa måndag..får se hur det går med det:)
Poa på här inne på eftermiddagen, sen kom Ullis, Hampus, Nicke och Robbin förbi. Vilket gjorde att pojkarna gick upp i varv...
Får återkomma i morgon, måste säga godnatt till killarna och sova själv, om jag ska orka upp i morgon..
Kram

Inga kommentarer: