lördag 19 april 2008

Orkeslös

Vet ej vad jag ska tro om magsjukan... Anneli blev också lika klen och samtidigt, då borde det vär vara något vi ätit? Men Anders åt ju samma saker..
Fredagen belv helt lugn, orka inte göra många knop. Igår trodde jag att jag skulle vara bra. Nej, det va ju för mycket begärt, var nästan sämmre igår än i fredags. Ont i magen och illamåeende. Var ut en kort sväng, gick bort till korsningen vid travbannan, vilket kanske på sin höjd e 100 m och höll på att dö. Kroppen liksom hängde inte med och jag var alldeles darrig. Så det blev inget mycket gjort igår heller, nej nästan inget, fixade lite med tvätten och tog hand om Erik i alla fall. På eftermiddagen åt jag min första riktiga måltid, åt dock lite, eftersom magen måste vänjas. Men kändes bättre på kvällen.

Det e bara det att orken helt försvunnit, känner mon en tom ballong...
Det lär ju bero på att man aldrig får vara frisk!

Hade lite disskusioner men Anders med, och det tar på mig, blir så ledsen, när han beter sig som att han inte bryr sig ibland.
En sak vi disskuterade som vi ej var överräns om var om man ska ta upp barnen direkt när de gråter eller ej?
Det sköna e att vi alltid löser allt tillsammans och älskar varandra såååå mycket!!

Får se om det kan bli en tripp till Carro idag...
Avbokade det tänkta besöket vi skulle ha. Orka inte, det ser ut som hell här!

Ska gå och äta frukost och leta lite ork.

Kram/ trucha

2 kommentarer:

Mia sa...

bli frisk och stark så jag kan komma och hälsa på!!!

Trucha sa...

E frisk nu, hoppas jag:)
Vet ju inte änns om det va magsjuka.. Men sjuk så in i helvete va jag!!
Kram