fredag 25 april 2008

Soligt på stan!

Hej!
Vet inte vad det har blivit med mig, förr var jag en som alltid fick vänta på andra och som alltid kom i tid. Men typ mitt i graviditeten förrändrades det och nu får jag jämt stressa. Ullis messa att hon va klar redn 10 och vi hade bestämt 10.30 , så jag blev stressad som fan, fast hon sa att det va lugnt.
Vi hämtade ett bärsele Ullis skulle köpa begangnat på vägen in. Som hon hade Hampus i när vi gick på stan.
Hämtade Monkan på frösön, hon fick nätt och jämt plats mellan barnstolarna bak. Gick lite på stan sen luncha vi på ragnars, mmm de har så goda mackor. Jag fick byta tröja, för det läckte igenom. Shoppade lite mycket som vanligt, men kunde i alla fall begräns mig i barnkläders köpen. Det blev en solhatt, en tun mössa, två par pyjamaser, en tröja, ett paket med 3 st kortarmade bodysar och en långarmad body med gittarer på ( som Kelly har lika) för den kosta bar 39.90, den långarmade var också på rea. En pärm till Erik där hans papper ska sitta. Hitta även tvåtröjor till mig själv, men det va sån jävla kö att det inte känndes som att det var vär det. Det var sååå mycket folk på stan.. Köpte ett parasoll till vagnen och en kombileksak, som ser ut som en banan på barnenshus. Ett fotoalbum och ramar blev det till Erik med:) tror det va allt. Present till Bengt då också. Vi var på Willys och handla med, träffa syrran där, hon ville väl se Erik:).
Ullis kämpa på enormt med 7 kg extra!! Jag e och va helt slut när vi åkte hem!! Ett under hur vi fick plats med allt och kunde sjussa hem Monica med.
Behövde inte ha dåligt samvete över Zeb heller för han hade anders kastat pinne med! Gick ju ingen promenad och åt en massa onyttigt på stan, men lite måste man väl föbränna på stan eftersom man e såååå trött när man kommer hem!!
Samma visa med Eriks magknip, nu blir det minifom varje måltid på dagarna, och så hoppas vi det hjälper först och främst för hans skull, men för min med.
Kram

Inga kommentarer: